TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST – REFRIGERATION SPARE PARTS
Obor:
Výroba a průmysl
Lokalita: Beroun
Druh úvazku:
Plný úvazek
Požadované vzdělání:
Střední škola
Zveřejněno:
22. 4. 2022
O společnosti
Carrier je světovým leaderem v nabídce technologií vytápění, klimatizování a chladírenských řešení. Ať je projektem zachování fresek na stropě Sixtinské kaple, inovativní vytápění bazénů pro plavce světové třídy, nebo vedení hnutí ekologického stavebnictví v nejpokrokovějších městech světa, rozhodně zde najdete zaměstnance společnosti Carrier. Tým Carrier každý den usiluje o pokoření některé z nejunikátnější a nejnapínavějších globálních výzev souvisejících s vytápěním, klimatizací a chlazením.
Popis pozice
The technical support has full responsibility about parts identification and rebuilding questions.
Serve customers and other departments concerning technical related questions concerning spare parts.
Responsibilities:
- Customer support on technical requests/questions->Solve incoming parts identification tickets
- Customer support for cabinet refurbishment->Solve incoming rebuilding tickets
- Definition of KITs and assembly groups
- Cooperate with R&D departments in case of replacement or further clarification
- Reading 2D drawings
- Seek opportunities for process, workplace and quality improvement
- Cooperation on actual projects
- Respect EHS rules
- Respect company ethic rules
Co hledáme
Profile:
- Technical background/experience
- Capable to read 2D drawings
- Ability to work in international team->Enhanced knowledge of English language
- Good coordination skills
- Open personality and willing to learn
- Problem solving skills
- Customer focused
Advantage:
- Mechanical engineer
KPIs:
- Provide feedback to the customers within 24 hours in 90% of the cases
- Solve 95% of incoming parts identification tickets within 72hours
- MFA result concerning ESPC