Konzultant 1st Level Support

Obor: IT | Zákaznícka podpora | Logistika | Všeobecný
Lokalita: Praha, Brno, Hradec Králové
Druh úvazku: Plný úvazek
Požadované vzdělání: Bc.
Zveřejněno: 3. 3. 2022

O společnosti

Logio je česká firma více než 150 expertů specializující se na řízení dodavatelských řetězců. Chceme měnit svět kolem sebe a přestat se zbytečným plýtváním. Děláme to již přes 15 let a za tu dobu jsme pracovali na skoro 2000 projektech pro mnoho významných firem jako Škoda Auto, Kofola, Nestlé, Staropramen, Dr. Max a mnoho dalších.

Vzhledem k tomu, že pracujeme v odvětví řízení dodavatelských řetězců, neděláme pouze obyčejnou logistiku, ale pomáháme firmám zpracovat strategie pro zásobování a distribuci jejich zboží nebo pomocí našich vlastních softwarových nástrojů optimalizujeme jejich zásoby nebo promoakce.

Popis pozice

Máš základní přehled v IT oblasti a chceš se dále rozvíjet a učit nové věci? Baví tě komunikovat se zákazníky a máš příjemné vystupování?

Do týmu Zákaznické péče hledáme kolegu, který bude mít na starost spokojenost našich zákazníků. Máš pocit, že nemáš dostatek zkušeností nebo jsi právě dokončil školu? Nevadí, vše tě naučíme!


A co konkrétně tě čeká?

Náš software Veritico řídí zásoby třeba v Košíku, Mallu nebo Dr. Maxovi a právě na tebe se naši zákazníci budou obracet se svými problémy.

Budeš provádět jednoduchá řešení a prvotní analýzu helpdeskových požadavků a incidentů, a to písemně, osobně i telefonicky. Komunikace se zákazníkem bude tvým denním chlebem, proto potřebujeme, abys měl profesionální vystupování, nebál se komunikovat a dokázal dobře specifikovat klientův problém. Kromě toho budeš interně v kontaktu s našimi konzultanty a programátory v rámci eskalace požadavků našich klientů.

Zároveň je naše práce řízená potřebami zákazníka, máme proto směnný provoz. Co to pro tebe znamená? 1x měsíčně směna v sobotu a v neděli, ale formou pohotovosti (aktivní kontrola v určité časy). Můžeš proto trávit víkend na chatě, jen potřebuješ připojení k internetu :) Kromě toho tě čeká 3x do měsíce noční směna - opět aktivní kontrola dat v určité časy a zároveň koordinace reakce na případné problémy. Noční směna je pochopitelně z domova.

Co hledáme

  •  minimálně středoškolské vzdělání
  •  mírně pokročilá úroveň angličtiny
  • zájem o náš produkt a vlastní iniciativa – potřebujeme, aby si hlavně zpočátku vstřebal hodně nových informací
  •  proaktivní přístup k práci a analytické myšlení
  • schopnost týmové práce – budeš v každodenní intenzivní týmové komunikaci
  •  znalost MS Office, hlavně Excel
  •  řidičský průkaz skupiny B

 

Uvítáme:

  •  znalost logistiky a dodavatelských řetězců
  • zkušenosti z konzultantské firmy
  • zkušenosti s ERP systémy
  •  znalost práce s databází SQL
  •  zkušenosti na obdobné pozici (IT helpdesk, 1st level support)


Co nabízíme

Možnost pracovat ve svobodné firmě – ve své práci a v tom, jak ji děláme, máme velkou svobodu a důvěru a s tím spojenou i osobní zodpovědnost za odvedenou práci. Nepracujeme podle zaběhlých šablon, naopak rádi hledáme nová řešení.

Skvělou a jedinečnou firemní kulturu – přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít.

Smysluplnou práci pro zákazníky z nejrůznějších odvětví – naše projekty mění supply chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdroj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme.

Příležitost pro svůj rozvoj – máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.

Benefity

  • 5 týdnů dovolené
  • zdravé svačinky
  • multisportka
  • teambuildingy a společné akce
  • pet friendly office
  • notebook, telefon a firemní tarif
  • sick days