Komerční banka, a.s.
O společnosti
Jsme mateřskou společností Skupiny KB a součástí mezinárodní skupiny Société Générale. Patříme mezi přední bankovní instituce v České a Slovenské republice a také ve střední a východní Evropě. Naše Kontaktní centrum vzniklo před více než 20 lety a bylo mezi prvními na českém trhu. Nachází se ve třech lokalitách. Jako první bylo otevřeno v Liberci, 10 let poté ve Zlíně a následně v Praze. Co vystihuje naše KC? Je to „rozmanitost“, a to ve smyslu množství aktivit, které v rámci KC vykonáváme, a způsobů, jakými komunikujeme s klienty. Nejedná se jen o telefonování. Vyřizujeme také e-maily, obsluhujeme chat a sociální sítě. Fungujeme jako podpora nejen pro klienty, ale rovněž pro naše bankovní poradce na pobočkách. Díky velikosti KC a jeho rozdělení do mnoha týmů nabízíme zajímavé možnosti profesního rozvoje a kariérního postupu.
Pracovní příležitosti
Lokace: Zlín
HLEDÁME
- Chcete si přivydělat a přitom zjistit, jak to funguje uvnitř banky?
- Chcete si plánovat směny podle sebe?
- Nebojíte se telefonovat? Nebudete prodejcem po telefonu, ale především podporou našich bankovních poradců na pobočkách. Budete jim domlouvat schůzky s klienty nebo zjišťovat klientskou spokojenost.
POŽADUJEME
- Umět komunikovat mile, srozumitelně a plynule česky.
- Chuť i nadále se v komunikaci zdokonalovat.
- Věk minimálně 18 let.
NABÍZÍME
- Možnost dlouhodobé brigády na DPČ
- Plánování směn od pondělí do pátku dle vlastních časových možností, o víkendech a svátcích volno
- Možnost pracovního postupu. Mnoho brigádníků začalo svou kariéru u nás v KC a pak zamířilo na centrálu do Prahy nebo do pobočkové sítě.
- Benefity jako odměnu do Cafeterie při dlouhodobé spolupráci a další.
PRŮBĚH VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Ozvěte se nám na [email protected], nebo nejlépe přímo našim tým líderkám Janě ([email protected]) a Martině ([email protected]), které vám dopodrobna představí práci v Kontaktním centru a taky vás rády pozvou na osobní prohlídku, ať víte, jak to u nás vypadá a poslechnete si nás přímo v akci.